Συχνές ερωτήσεις

Πληροφορίες για χαλιά

Πόσο παχύ είναι το πέλος ενός χαλιού;

Το πάχος του πέλους ποικίλλει ανάλογα με το στιλ του χαλιού.

Πότε θα πρέπει να χρησιμοποιώ υπόστρωμα;

Συνιστούμε τη χρήση υποστρώματος για τα λεπτότερα χαλιά διότι εμποδίζει την ολίσθηση του χαλιού και διευκολύνει το χαλί να παραμείνει στη θέση του. Επίσης, παρέχει περισσότερη μαλακή μάζα, παρατείνοντας έτσι τη διάρκεια ζωής του χαλιού σας εμποδίζοντας το στραπατσάρισμα του πέλους, και προστατεύει το χαλί από την επαφή με αιχμηρά αντικείμενα, όπως τα μυτερά τακούνια.

Ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα οι φωτογραφίες των χαλιών σας, και πώς μπορώ να είμαι σίγουρος/η ότι το χρώμα που βλέπω στην οθόνη είναι το πραγματικό χρώμα του χαλιού;

Οι φωτογραφίες των χαλιών μας είναι προϊόν εργασίας επαγγελματιών φωτογράφων και λαμβάνονται με ψηφιακή κάμερα υψηλής ανάλυσης σε περιβάλλον ελεγχόμενης χρωματικής θερμοκρασίας, στη συνέχεια οι φωτογραφίες υφίστανται επεξεργασία μέσω του Adobe Photoshop. Επομένως, οι φωτογραφίες των χαλιών ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, όπως ακριβώς είναι τα πραγματικά χαλιά. Πάντως, αυτό εξαρτάται επίσης από τον τύπο, την ποιότητα και την ηλικία της οθόνης που χρησιμοποιεί κανείς για την παρατήρηση των χαλιών, και αυτό επηρεάζει ενδεχομένως τον τρόπο με τον οποίο οι φωτογραφίες προβάλλονται στην οθόνη σας.

Γιατί το χαλί μου χνουδιάζει;

Δεν είναι ασυνήθιστο φαινόμενο τα χαλιά να ρίχνουν το πέλος τους. Όταν ένα χαλί είναι καινούριο, ίσως περιέχει ακόμη κάποια περίσσεια υλικού η οποία απελευθερώνεται βαθμιαία. Πρόκειται για μικρές ίνες, που έχουν ωθηθεί βαθιά μέσα στο πέλος και έχουν επανέλθει στην επιφάνεια. Εξαφανίζονται συνήθως μετά από 1-2 καθαρίσματα με την ηλεκτρική σκούπα.

Δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας, αλλά η προσπάθεια να επιταχυνθεί η φυσική διαδικασία καταλήγει μόνο στην πρόκληση επιπλέον φθοράς στο χαλί σας. Η καλύτερη συμβουλή μας είναι να έχετε υπομονή και με τη φυσιολογική χρήση θα δείτε ότι το χνούδιασμα επιβραδύνεται βαθμιαία και τελικά σταματά.

Αγορά

Έχετε κάποιο κατάστημα ή έκθεση που θα μπορούσα να επισκεφθώ και να δω ένα χαλί;

Όχι, δυστυχώς δεν έχουμε κανένα κατάστημα ή έκθεση όπου μπορείτε να δείτε τα χαλιά. Η πώληση των χαλιών διενεργείται μέσω του διαδικτυακού καταστήματός μας στο Internet, και μπορείτε να τα δείτε μόνον στον ιστότοπό μας. Εάν ενδιαφέρεστε για την αγορά ενός πιο αποκλειστικού χαλιού (€ 5000 και άνω) υπάρχει η δυνατότητα να κλείσετε ένα ραντεβού στην αποκλειστική αίθουσα επιδείξεων της RugVista. Για περαιτέρω πληροφορίες, αγγίξτε εδώ.

Έχετε κατάλογο των χαλιών σας;

Όχι, δεν έχουμε κατάλογο, διότι μπορείτε να δείτε όλα τα προϊόντα στον ιστότοπό μας. Διατηρώντας όλα τα χαλιά στον ιστότοπο μας είναι πολύ πιο εύκολο για εμάς να ενημερώνουμε τις πληροφορίες σχετικά με τα χαλιά, παρέχοντας επομένως πιο ακριβείς και ενημερωμένες πληροφορίες στους πελάτες μας.

Πώς μπορώ να αγοράσω ένα χαλί από τον ιστότοπό σας;

Αρχίστε επιλέγοντας το χαλί που θέλετε να αγοράσετε. Κάντε κλικ στο χαλί για περισσότερες λεπτομερείς πληροφορίες. Στη δεξιά πλευρά, αναγράφεται η τιμή του χαλιού. Εάν το χαλί δεν έχει πωληθεί ούτε είναι δεσμευμένο, υπάρχει ένα κουμπί κάτω από την τιμή με την ένδειξη: “Αγορά”. Αγγίξτε το κουμπί “Αγορά” για να τοποθετήσετε το χαλί στο καροτσάκι αγορών σας. Το καροτσάκι αγορών εμφανίζεται στην πάνω αριστερή γωνία του ιστότοπου. Μπορείτε να επαναλάβετε την ίδια διαδικασία, όπως υποδεικνύεται ανωτέρω, και να προσθέσετε πολλά χαλιά στο καροτσάκι αγορών σας.

Το επόμενο βήμα είναι να προχωρήσετε στο ταμείο πληρωμής. Αυτό επιτυγχάνεται κάνοντας κλικ στο σύνδεσμο “Προχωρήστε στο ταμείο” που εμφανίζεται κάτω από τα χαλιά στο καρότσι αγορών σας.

Το τελευταίο βήμα είναι να επιλέξετε τη μέθοδο πληρωμής. Μπορείτε να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα ή Τραπεζικό μεταφορά. Κάντε κλικ στην επιλογή που επιθυμείτε να χρησιμοποιήσετε και ακολουθήστε τις οδηγίες που αναγράφονται.

Μπορώ να δανειστώ ένα χαλί για να αποφασίσω εάν ταιριάζει στο σπίτι μου;

Δεν υπάρχει δυνατότητα δανεισμού ενός χαλιού. Εάν αγοράσετε ένα χαλί και αποφασίσετε ότι δεν ταιριάζει στο χώρο σας όπως περιμένατε, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός 30 ημερών.

Πληρωμή και Ασφάλεια

Πόσο ασφαλείς είναι οι συναλλαγές που εκτελώ;

Οι συναλλαγές στον ιστότοπό μας είναι πολύ ασφαλείς και συνεργαζόμαστε με την εταιρεία DIBS η οποία χειρίζεται όλες τις πληρωμές μας μέσω Internet. Όλες οι πληρωμές διενεργούνται μέσω ασφαλούς κρυπτογραφημένης σύνδεσης για τη δική σας ασφάλεια και για την προστασία και παρεμπόδιση ανάμιξης των πελατών μας σε απάτη. Όλες οι πληρωμές εξουσιοδοτούνται χρησιμοποιώντας μια τεχνική, η οποία είναι γνωστή ως 3D-Secure. Επιπλέον, όλες οι πληρωμές ελέγχονται χειροκίνητα για τη δική σας ασφάλεια.

Ποιες μέθοδοι πληρωμής γίνονται δεκτές;

Προσφέρετε πληρωμές με άτοκες δόσεις ή πρόγραμμα πληρωμών άλλου είδους;

Προσφέρετε πληρωμές με άτοκες δόσεις ή πρόγραμμα πληρωμών άλλου είδους;

Επί του παρόντος, προσφέρουμε πληρωμές με άτοκες δόσεις μέσω Klarna μόνον για όσους πελάτες μας κατοικούν στη Σουηδία, Δανία, Φινλανδία ή Νορβηγία.

Τι είναι το 3D Secure;

Το 3D Secure είναι ένας όρος-ομπρέλα για την περιγραφή της τεχνολογίας ασφαλείας που έχουν αναπτύξει οι εταιρείες VISA και MasterCard κατόπιν συνεργασίας των δύο. Η βασική ιδέα είναι ότι ο/η κάτοχος της κάρτας πρέπει να ταυτοποιήσει τον εαυτό του/της πληκτρολογώντας έναν προσωπικό κωδικό όταν διενεργείται αγορά online. Ο πελάτης λαμβάνει αυτόν τον κωδικό από την τράπεζά του. Όταν χρησιμοποιείται αυτή η τεχνολογία, η τράπεζα η οποία έχει εκδώσει την κάρτα αναλαμβάνει την ευθύνη κάλυψης του οικονομικού κινδύνου που συνδέεται με το ενδεχόμενο απάτης. Αυτή η τεχνολογία, η οποία έχει θεσπιστεί για την προστασία του πελάτη, αναφέρεται συχνά στους ιστότοπους ως Verified by VISA and MasterCard SecureCode (Επαληθεύεται με κωδικό ασφαλείας VISA και MasterCard). Η RugVista χρησιμοποιεί αυτήν την τεχνολογία, όταν διενεργείται πληρωμή μέσω κάρτας για την οποία η συγκεκριμένη τεχνολογία έχει ενεργοποιηθεί.

Παραγγελίες

Πώς μπορώ να δω τις παραγγελίες μου;

Μπορείτε να δείτε τις παραγγελίες σας εάν κάνετε κλικ στο “My account” (Λογαριασμός μου) στην αριστερή πλευρά και στη συνέχεια συνδεθείτε μέσω της διεύθυνσης e-mail και του κωδικού πρόσβασης που έχετε. Εδώ μπορείτε να δείτε τις τρέχουσες και τις προηγούμενες παραγγελίες σας, και έχετε τη δυνατότητα παρακολούθησης των τρεχουσών αποστολών σας.

Πώς μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;

Εάν επιθυμείτε να ακυρώσετε μια παραγγελία, παρακαλούμε στείλτε ένα e-mail στη διεύθυνση order@rugvista.com και θα φροντίσουμε για την ακύρωση της παραγγελίας και την επιβεβαίωσή της για λογαριασμό σας. Επίσης, μπορείτε να συνδεθείτε στο “My account” (Λογαριασμός μου) και να ακυρώσετε την παραγγελία.

Πώς μπορώ να αλλάξω την παραγγελία μου;

Εάν επιθυμείτε να αλλάξετε μια παραγγελία, τότε στείλτε μας ένα e-mail στη διεύθυνση order@rugvista.com και ενημερώστε μας ποιο είναι το χαλί που θα θέλατε στη θέση αυτού που έχετε παραγγείλει. Παρακαλούμε σημειώστε ότι έχουμε τη δυνατότητα αλλαγής παραγγελιών οι οποίες δεν έχουν αποσταλεί και εκείνων που έχουν διενεργηθεί μέσω της επιλογής “Πληρωμή μέσω τράπεζας”, πράγμα το οποίο σημαίνει ότι δεν έχουν ήδη διεκπεραιωθεί ή σταλεί από την αποθήκη μας!

Αποστολή και παραδόσεις

Πόσο κοστίζει η αποστολή;

Η αποστολή εκτελείται δωρεάν εντός της ΕΕ. Εκτός της ΕΕ, το κόστος αποστολής διαφέρει από χώρα σε χώρα και μπορείτε να ανατρέξετε σε λεπτομερείς πληροφορίες στην ενότητα “Όροι και Προϋποθέσεις”.

Πόσος χρόνος απαιτείται για την αποστολή;

Ο συνήθης χρόνος παράδοσης κυμαίνεται από 1-5 εργάσιμες ημέρες εντός ΕΕ και 2-8 εργάσιμες ημέρες για άλλα μέρη του κόσμου.

Απαιτείται να βρίσκομαι στο σπίτι για την παραλαβή του χαλιού μου;

Ναι, κάποιος πρέπει να βρίσκεται στο σπίτι κατά την παράδοση. Μπορείτε να απευθυνθείτε στη UPS/FedEx για περαιτέρω πληροφορίες σχετικά με το χρόνο παράδοσης ή την αλλαγή διεύθυνσης.

Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την πορεία της παραγγελίας και της αποστολής;

Όταν υποβάλλετε την παραγγελία και αυτή έχει περάσει από το στάδιο της συσκευασίας, θα λάβετε επιβεβαίωση μέσω e-mail από την RugVista.com. Αυτό το e-mail περιλαμβάνει πληροφορίες αποστολής όπως και πληροφορίες παρακολούθησης της πορείας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτές τις πληροφορίες για να παρακολουθήσετε την πορεία της παραγγελίας σας μέσω του ιστοτόπου της UPS/FedEx στη διεύθυνση www.ups.com / www.fedex.com Μπορείτε, επίσης, να παρακολουθήσετε την πορεία των παραγγελιών σας εάν συνδεθείτε στον ιστότοπο RugVista.com χρησιμοποιώντας τον κωδικό πρόσβασης και το όνομα χρήστη με τα οποία έχετε εγγραφεί και στη συνέχεια κάνετε κλικ στο “My account” (Λογαριασμός μου).

Διενεργείτε αποστολές σε ταχυδρομικές θυρίδες;

Όχι, δεν μπορούμε να διενεργήσουμε αποστολή σε ταχυδρομικές θυρίδες, διότι απαιτείται υπογραφή κατά την παράδοση του πακέτου.

Επιστροφές

Εάν δεν μου αρέσει το χαλί, μπορώ να το επιστρέψω;

Ναι, μπορείτε να επιστρέψετε το χαλί, εάν δεν σας αρέσει. Επιστρέψτε το προϊόν εντός 30 ημερών, για πλήρη επιστροφή των χρημάτων.

Πώς θα πρέπει να ενεργήσω για την επιστροφή ενός χαλιού;

Όσον αφορά την επιστροφή απαιτείται να επικοινωνήσετε μαζί μας προσωπικά μέσω τηλεφώνου στο #TEL# ή μέσω fax: +46 (0)40 - 18 22 25 ή μέσω e-mail στη διεύθυνση order@rugvista.com και να μας ενημερώσετε ότι επιθυμείτε να επιστρέψετε το χαλί. Στη συνέχεια, θα σας στείλουμε ένα δελτίο αποστολής επιστροφής μέσω απλού ταχυδρομείου το οποίο περιέχει ετικέτες συσκευασίας και οδηγίες σχετικά με το πώς θα ενεργήσετε για την επιστροφή.

Τι θα πρέπει να κάνω, εάν το χαλί έχει υποστεί ζημία κατά την άφιξη;

Εάν το χαλί έχει υποστεί ζημία κατά την άφιξη, παρακαλούμε απευθυνθείτε στην τοπική εταιρεία UPS/FedEx και αναφέρετε τη ζημία σε αυτούς, στη συνέχεια ενημερώστε μας αμέσως επικοινωνώντας μέσω τηλεφώνου στο #TEL# ή fax: +46 (0)40 - 18 22 25 ή μέσω e-mail στη διεύθυνση order@rugvista.com

Με ποιον τρόπο συσκευάζετε τα χαλιά, ώστε να διασφαλιστεί ότι θα παραμείνουν ασφαλή για αποστολή;

Όλα τα χαλιά μας συσκευάζονται σύμφωνα με τις οδηγίες της UPS/FedEx. Τα χαλιά διπλώνονται και τοποθετούνται μέσα σε χοντρό πλαστικό κάλυμμα προστασίας πριν συσκευαστούν και σφραγιστούν σε ένα χαρτοκιβώτιο με τις ακριβείς διαστάσεις. Οι διάδρομοι τυλίγονται σε ρολό.

Θα πρέπει να πληρώσω για το κόστος αποστολής, όταν επιστρέψω το χαλί μου;

Όλες οι επιστροφές εντός της ΕΕ εκτελούνται δωρεάν χρησιμοποιώντας μια ετικέτα επιστροφής της RugVista. Απευθυνθείτε στην ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας για βοήθεια με τις επιστροφές.

Συντήρηση χαλιού

Τι θα πρέπει να κάνω για να εξαφανιστούν οι διπλώσεις και οι τσακίσεις του χαλιού μου;

Οι πτυχές και οι τσακίσεις μπορούν να διορθωθούν εάν τοποθετήσετε απλά ένα βαρύ (αλλά ασφαλές) αντικείμενο, όπως μια στοίβα βιβλίων, πάνω στο άκρο. Μετά από μερικές ημέρες, ολόκληρη η επιφάνεια του χαλιού θα πρέπει να εφάπτεται στο δάπεδο. Δεν απαιτείται ιδιαίτερη μεταχείριση για να εξαφανίσετε τις τσακίσεις ενός χαλιού, με την καθημερινή χρήση οι τσακίσεις θα πρέπει να εξαφανιστούν με το χρόνο.

Τι θα πρέπει να κάνω για να ξεφορτωθώ τους λεκέδες;

Υπάρχουν αρκετοί τρόποι για να ξεφορτωθείτε τους λεκέδες ανάλογα με το είδος του λεκέ. Πρώτα, η καλύτερη αντιμετώπιση είναι να ασχοληθείτε με το λεκέ αμέσως και να αφαιρέσετε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μέρος του. Στην ενότητα Rug Encyclopedia (Εγκυκλοπαίδεια χαλιών) θα βρείτε περισσότερες πληροφορίες για την αντιμετώπιση των λεκέδων. Παρακαλούμε ανατρέξτε: Rug encyclopedia - Cleaning tips

Μπορώ να πλύνω το χαλί μου η ίδια;

Συνιστούμε ιδιαίτερα να μην πλύνετε τα χαλιά σας η ίδια, ιδιαίτερα τις κουρελούδες. Για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, σας συμβουλεύουμε να απευθυνθείτε σε επαγγελματία καθαριστή χαλιών, που γνωρίζει πώς θα καθαρίσει το χαλί σας με κατάλληλο τρόπο. Παρακαλούμε σημειώστε ότι, αυτό ισχύει για όλα τα χειροποίητα χαλιά που πωλούνται μέσω του ιστότοπου RugVista.gr.

Για λεκέδες μικρότερης έκτασης, συνιστούμε τη χρήση του Καθαριστικού Λεκέδων RugVista, για το οποίο μπορείτε να διαβάσετε περισσότερες πληροφορίες και να το αγοράσετε εδώ: https://www.rugvista.gr/khali/stain-remover?artno=CVSR1

Ρωτήστε την RugVista

ΆΡΙΣΤΗ
4.71 Από 5
1040 πελάτες έχουν γράψει κριτική
Xenidou E.:
I am always happy to buy from your shop!