Όροι και προϋποθέσεις

Αγορά

Κατά την πραγματοποίηση μιας παραγγελίας, η συμφωνία αγοράς πραγματοποιείται αφού ολοκληρωθεί η μεταφορά της πληρωμής σας.

Τιμές

Σε όλες τις τιμές συμπεριλαμβάνονται το Φ.Π.Α και τα έξοδα αποστολής, (δείτε τις πληροφορίες στη συνέχεια αυτής της σελίδας). Διατηρούμε το δικαίωμα αλλαγής των τιμών μας λόγω αλλαγών στις ισοτιμίες ή αλλαγές στην παγκόσμια αγορά χαλιών.

Παράδοση

Όλες οι διανομές διεκπεραιώνονται από τη UPS/FedEx. Η αποστολή σε διευθύνσεις ταχυδρομικών θυρίδων δεν είναι εφικτή.

Εάν επιθυμείτε να διαβάσετε τους όρους και προϋποθέσεις για την παράδοση σε άλλες χώρες, επιλέξτε τη χώρα σας εδώ:

Όροι και προϋποθέσεις – Παραδόσεις εντός Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής

For deliveries to the USA and Canada please visit our USA / Canada website for correct prices and delivery options: To USA / Canada website

Εγγύηση

Φυσικά, όλα τα προϊόντα που αγοράζετε από εμάς συνοδεύονται από εγγύηση. Η εγγύηση ισχύει για 1 έτος από την ημερομηνία λήψης του προϊόντος. Για τους Σουηδούς πελάτες, το konsumentköplagen είναι εφαρμόσιμο. Εάν ο πελάτης θελήσει να χρησιμοποιήσει την εγγύηση για την επισκευή κάποιας φθοράς και κριθεί ότι η φθορά είναι αποτέλεσμα κακού χειρισμού από τον πελάτη, ο πελάτης θα πληρώσει τις δαπάνες της οποιασδήποτε επισκευής. Το ειδικευμένο προσωπικό μας θα καθορίσει αρχικά την αιτία της φθοράς. Ο πελάτης θα πληρώσει όλα τα έξοδα αποστολής σε περίπτωση επισκευής με χρήση της εγγύησης.

Εγγύηση επιστροφής χρημάτων σε 30 ημέρες

Ως ιδιώτης, έχετε 30 ημέρες για να εγκρίνετε την αγορά σας. Μπορείτε να επιστρέψετε το χαλί σας μέσα σε 30 ημέρες και να πάρετε πίσω τα χρήματά σας. Το χαλί πρέπει να είναι άθικτο και να μην έχει χρησιμοποιηθεί. Πρέπει να συσκευάσετε το χαλί με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο το λάβατε. Μπορείτε να αναζητήσετε περισσότερες λεπτομερείς πληροφορίες στο "Επιστροφή". Ο πελάτης πληρώνει τα έξοδα αποστολής για οποιαδήποτε επιστροφή.

Επιστροφή

Όταν θελήσετε να επιστρέψετε ένα χαλί πρέπει πρώτα να επικοινωνήσετε μαζί μας Είναι δική σας ευθύνη ώστε το χαλί να φτάσει σε ακέραια κατάσταση. Βεβαιωθείτε ότι το χαλί είναι καλά συσκευασμένο.
Ο πελάτης πληρώνει τα έξοδα αποστολής. Έχουμε τη δυνατότητα να διευθετήσουμε ασφαλή αποστολή επιστροφής μέσω FedEx/UPS στην σταθερή τιμή των 37 € ανεξάρτητα από τα πόσα χαλιά επιστρέφετε σε μία φορά, αλλά οι εξαιρέσεις σε αυτόν τον κανόνα ισχύουν για χαλιά πάνω από 15 sqm όπου μπορούμε να σας βοηθήσουμε να κανονίσετε την αποστολή επιστροφής σε τιμή κόστους.

Η επιστροφή θα ολοκληρωθεί αφού λάβουμε και εξετάσουμε τα επιστρεφόμενα αγαθά. Όταν μια επιστροφή ολοκληρωθεί, η επιστροφή χρημάτων θα πραγματοποιηθεί στην κάρτα που χρησιμοποιήσατε για την αγορά. Εάν λάβουμε το επιστρεφόμενο αγαθό χωρίς το κατάλληλο σημείωμα επιστροφής της αποστολής, τα αγαθά θα επιστραφούν στον πελάτη με δικά του έξοδα.

Χωρίς επιβάρυνση ΦΠΑ για εταιρείες εντός της ΕΕ

Εταιρείες οι οποίες είναι εγγεγραμμένες ως προς την απόδοση ΦΠΑ σε χώρα της ΕΕ εκτός Σουηδίας και έχουν τη δυνατότητα να επιδείξουν ισχύοντα αριθμό ΦΠΑ της ΕΕ δεν θα χρεώνονται επιπλέον με το ΦΠΑ των. Οι τιμές που αναγράφονται στον ιστότοπο περιλαμβάνουν ΦΠΑ, το ΦΠΑ αφαιρείται κατά την έξοδο αφού πρώτα έχετε συνδεθεί ή εγγραφεί. Η παράδοση εκτελείται μόνο στη διεύθυνση που έχει καταχωρηθεί ως έδρα της εταιρείας. Για να ελέγξετε εάν ισχύει ένας αριθμός ΦΠΑ, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το σύνδεσμο κατωτέρω:

http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/

Πληρωμή με κάρτα

Η RugVista.gr χειρίζεται με ασφάλεια πληρωμές με χρήση πιστωτικής κάρτας σε συνεργασία με τις DIBS, Handelsbanken, Visa και MasterCard. Η πληρωμή με κάρτα είναι μία απόλυτα ασφαλής μέθοδος πληρωμής για τους πελάτες μας. Η εταιρεία πωλήσεων δεν θα έχει ποτέ γνώση των πληροφοριών της κάρτας ή του λογαριασμού σας. Αυτές οι πληροφορίες μεταφέρονται από εσάς με χρήση κρυπτογραφημένης σύνδεσης στην τράπεζά σας μέσω του συστήματος ασφαλών συναλλαγών της DIBS.

Τραπεζική μεταφορά

Εάν δεν επιθυμείτε να χρησιμοποιήσετε πιστωτική κάρτα μπορείτε να μεταφέρετε τα χρήματα κατευθείαν στον τραπεζικό μας λογαριασμό. Πρέπει να καταβάλετε το πλήρες ποσό μέσα σε 5 ημέρες διαφορετικά η παραγγελία σας θα ακυρωθεί. Πάντα δηλώνετε τον αριθμό της παραγγελίας σας κατά την πληρωμή. Θα στείλουμε τα χαλιά σας αμέσως μόλις παραλάβουμε την πληρωμή σας.

Σφάλμα κατά την παράδοση

Εάν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με την παράδοσή σας, ή εάν λάβετε λάθος χαλί, χαλί που έχει υποστεί φθορές ή μη αναμενόμενο αριθμό χαλιών, σας παρακαλούμε να έρθετε σε επαφή με το τμήμα εξυπηρέτησης των πελατών μας αμέσως. Το λάθος πρέπει να αναφερθεί εντός λογικού χρονικού διαστήματος.

Φθορές κατά την μεταφορά

Εάν κατά τη λήψη της συσκευασίας διαπιστώσετε την ύπαρξη ορατής φθοράς στα αγαθά θα πρέπει να επικοινωνήσετε άμεσα με την UPS/FedEx. Τυχόν φθορές από τη μεταφορά οι οποίες δεν είναι άμεσα αντιληπτές θα πρέπει να αναφερθούν στην UPS/FedEx αμέσως μόλις ανακαλυφθούν.

Δεύτερης ποιότητας

Τα αγαθά που ανήκουν στην κατηγορία "δεύτερη ποιότητα" παρουσιάζουν μικρής σημασίας ατέλειες ή ελαττώματα τα οποία αναγράφονται στην περιγραφή του είδους.

Χαλιά τα οποία δεν παραλαμβάνονται από τον πελάτη και επιστρέφονται πίσω σε εμάς

Τα χαλιά, που παραγγέλνονται και δεν παραλαμβάνονται ή επιστρέφονται πίσω σε εμάς λόγω επανειλημμένης μη διαθεσιμότητας του πελάτη για την παράδοση, θα χρεώνονται με το ποσό των 395 SEK συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ για την κάλυψη των διοικητικών εξόδων μας. Τα προϊόντα παραγγελίας ειδικής προσαρμογής χρεώνονται με την πλήρη αξία.

Προστασία προσωπικών δεδομένων

Όταν πραγματοποιήσετε μια παραγγελία, και καταχωρηθείτε ως πελάτης, θα αποθηκευτούν οι προσωπικές σας πληροφορίες. Σε αυτή την περίπτωση δέχεστε ότι αποθηκεύουμε τις πληροφορίες που χρειαζόμαστε για να ολοκληρώσουμε το χειρισμό της παραγγελίας σας και να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση.

Η RugVista.com δεν θα αποκαλύψει καμία προσωπική πληροφορία σε τρίτους. Σύμφωνα με το σουηδικό νόμο για την προστασία προσωπικών δεδομένων, μπορείτε να πάρετε ένα απόσπασμα των πληροφοριών που έχουμε αποθηκευτεί για εσάς και, εάν αυτές δεν είναι έγκυρες, μπορείτε να μας ζητήσετε να τις διορθώσουμε ή διαγράψουμε. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να πάρετε ένα απόσπασμα πληροφοριών, παρακαλούμε να έρθετε σε επαφή με το τμήμα εξυπηρέτησης των πελατών μας.

Ίχνη αναγνώρισης (Cookies)

Η RugVista.gr χρησιμοποιεί ίχνη αναγνώρισης για μία άνετη εμπειρία αγοράς. Επιπλέον, χρησιμοποιούμε cookies ως μέτρηση και βελτιστοποίηση του μάρκετινγκ της εταιρείας μας. Εάν ο ξεφυλλιστείς ιστού σας (web browser) έχει ρυθμιστεί ώστε να απορρίπτει τα ίχνη αναγνώρισης, δεν θα είστε σε θέση να χρησιμοποιήσετε το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Σε αυτή την περίπτωση, μπορείτε εύκολα να αλλάξετε αυτήν την ρύθμιση.

Πιστοποιητικά δώρου

Το πιστοποιητικό δώρου ισχύει μόνο για αγορές προϊόντων τα οποία πωλούνται από την RugVista και δεν είναι δυνατό να συνδυαστεί με άλλα πιστοποιητικά δώρου. Το πιστοποιητικό ισχύει έως την ημερομηνία που αναγράφεται στο πιστοποιητικό συμπεριλαμβανομένης και αυτής. Εάν αγοράσετε ένα χαλί με το πιστοποιητικό δώρου και αποφασίσετε να επιστρέψετε το χαλί, θα λάβετε ένα άλλο πιστοποιητικό δώρου με την αξία του χαλιού, μείον το κόστος αποστολής που θα επιβαρυνθείτε λόγω της επιστροφής. Εάν υπάρχει κάποιο υπόλοιπο από προηγούμενη αγορά στο πιστοποιητικό δώρου σας, μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για την αγορά ενός χαλιού. Αλλά εάν αγοράσετε ένα χαλί μεγαλύτερης αξίας από εκείνη του πιστοποιητικού δώρου, θα πρέπει να πληρώσετε τη διαφορά μέσω τράπεζας. Το πιστοποιητικό δώρου θα πρέπει να θεωρείται ότι αποτελεί μετρητά, διότι έχει αξία και θα πρέπει να το φροντίζετε κατάλληλα. Η RugVista δεν ευθύνεται για πιστοποιητικά που έχουν απολεσθεί, κλαπεί ή καταστραφεί.

Στοιχεία επικοινωνίας

CarpetVista AB, Ringugnsgatan 11, SE-216 16 Μάλμοε, Σουηδία, Τηλέφωνο: 0046 40 - 18 22 70, info@rugvista.com. Εταιρικός αριθμός ταυτότητας: 556458-9207.

Ρωτήστε την RugVista

ΆΡΙΣΤΗ
4.72 Από 5
1074 πελάτες έχουν γράψει κριτική
Maria S.:
εξαιρετική αγοραστική εμπειρία, γρήγορη παράδοση.